Ezmiez?

Rövidebb - hosszabb Flash szösszenetek tesztje, amelyek pont megfelelnek arra az időtartamra amikor nem tudsz mit csinálni 5 - 10 percig. Ha játékot ajánlanál, azt megteheted a watzak kukac gmail.com címen, és még jól meg is köszönöm. :)

Kommentek

  • Jane Smith: Rohadt jó játék. De elég komoly, kezdőknek nem ajánlom... (2011.04.11. 09:35) GemCraft Labyrinth
  • Ernő88: Na szia! Kiteszlek linknek máris, és írtam egy bővebb E-mailt neked ;) Majd olvasd el... (2011.03.10. 09:17) Doom - Flatten Horizon

Címkék

Circular Bubble Shooter

2012.06.28. 13:37 | Almalau | Szólj hozzá!

Címkék: buborék bubble shooter

Minap amikor átugrottam egyik haveromhoz, láttam hogy megint lekötötte a figyelmét az egyik játék, és amikor megláttam hogy mivel játszik eléggé meglepődtem. A szerintem már jó 10 éves Bubble Shoterrel játszott. De még az eredeti verzióval. Elkezdtünk róla beszélgetni, hogy ez nem épp egy mai játék, de így is órák óta már a gép előtt ül, és próbál egyre több és több pontot szerezni. Biztos Ti is ismeritek, de ezért mutatok egy képet róla:

Ahogy az a haver példájából is kiválóan látszik, ha valaki megismeri ezt a játékot és kipróbálja, akkor nincsen visszaút. Gyorsan elkértem a laptopját, de én nem elégedtem meg azzal, hogy a régi verzióval játsszak, nekem valami új, valami jobb kellett. A másik jó barátom, a google segített szívesen és a sok szenny reklámoldal után végre megtaláltam azt amit végülis igazából kerestem. Egy olyan bubble shooter oldalt, ami tartalmaz több féle hasonló játékot is, de egy kicsit legalább mindegyik más. Kipróbáltam szinte mindet, de az egyik különösen elnyerte a tetszésemet.
Ez főleg a játékmenetének köszönhető. Először azt hittem hogy csak valami kis egyszerű szerkezet és a nagyobb pontszám érdekében mindig a végsőkig kijátszottam a helyzeteket. Persze az általános Bubble Shooter játékhoz már köze sem volt, hiszen itt egy kerek pályán kell minél hamarabb eltüntetni minden golyót. Azonban a sokadik pálya után rájöttem, hogy ha nem találok ki valamit gyorsan, akkor végem. Így is lett, addig járt a korsó a kútra, amíg el nem tört. Sebaj, nem adtam fel, most már egy kis tapasztalattal több voltam hogy pontosan milyen stratégiát érdemes követni. Figyeltem a csíkot, amely jelzi mikor jön újabb sor, és próbáltam nem ujjat húzni a sorssal. Remek taktikámat - a harmadik vagy negyedik menet után - végre siker koronázta. Persze közben beszélgettünk a haverommal sokmindenről, de a amiért átmentem, hogy megnézzünk egy filmet azt már nem sikerült. Késő este mentem haza és még otthon is bekapcsoltam a gépet hogy ezzel játsszak. Ohh a képet el ne felejtsem:

J a linket ki nem hagynád, tedd te is a kedvencekbe, ahogy én: Bubble Shooter játék

A bejegyzés trackback címe:

https://megintjatszom.blog.hu/api/trackback/id/tr734616625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása