Ezmiez?

Rövidebb - hosszabb Flash szösszenetek tesztje, amelyek pont megfelelnek arra az időtartamra amikor nem tudsz mit csinálni 5 - 10 percig. Ha játékot ajánlanál, azt megteheted a watzak kukac gmail.com címen, és még jól meg is köszönöm. :)

Kommentek

  • Jane Smith: Rohadt jó játék. De elég komoly, kezdőknek nem ajánlom... (2011.04.11. 09:35) GemCraft Labyrinth
  • Ernő88: Na szia! Kiteszlek linknek máris, és írtam egy bővebb E-mailt neked ;) Majd olvasd el... (2011.03.10. 09:17) Doom - Flatten Horizon

Címkék

Kaszinó játékok - váratlan fordulat

2012.09.24. 15:38 | Almalau | Szólj hozzá!

Címkék: flash kártya kaszinó

Izgalmas napoknak nézhetünk elébe, ha kicsit elszakadunk a megszokott online játékoktól, s kicsit vadabb, adrenalin dúsabb vizekre evezünk. Én legalábbis igen vérpezsdítő változatosságként éltem meg, hogy nem a Kongregate-t, meg a Miniclip-et  nyüstöltem, hanem kicsit kalandoztam az onlinekaszino.net által kínált kaszinó játékok közt.

Hamar magával ragadott a szerencsejátékok izgalma, hiszen jóval érdekesebb úgy játszani, ha valódi tétet tesz föl az ember, s nem csak az idejét égeti játék közben. Meglepő, de sokkal érdekesebb volt már akkor is a játék, amikor csak pár centet kockáztattam a a black jack asztalon, nem sokkal később tovább merészkedtem és pár dollárért izgulhattam. Szerencsére átgondolt stratégiámnak és az onlinekaszino.net által ajánlott bónuszoknak köszönhetően pár óra alatt csinos kis nyereménnyel a zsebemben zárhattam be az oldalt.

Igazság szerint tovább izgatta a fantáziámat a készpénzes játék, ezért tovább kutattam jó és érdekes lehetőségek után. Végül a roulette és a póker maradt. Igazság szerint a póker mindig is közelebb állt hozzám, úgy érzem itt tehetem a legtöbbet a valódi meggazdagodás érdekében, ezért úgy döntöttem, hogy nekiveselkedek az izgalmas játéknak. Régebben egész sokat játszottam barátaimmal, így csak le kellett porolni régi tudásomat és már neki is ülhettem a játéknak. A szerencse itt is nekem kedvezett: alig négy óra játék után több, mint 10.000 forintot vághattam zsebre. Azt hiszem érdemes lesz kicsit komolyabban is foglalkoznom a játékkal, ha ilyen jól megy...Egy kis ízelítő, mivel vertem el időmet:

UPDATE: Lassan 3 hete aktívan játszom különféle kaszinójátékokkal, így azt hiszem egyre nagyobb rálátásom van az egészre. Kezdeti idegenkedésem ellenére, azért csak belekóstoltam a rulettbe is, de igazság szerint ismét rá kellett jönnöm, hogy nem az én asztalom. Próbálkoztam még különféle nyerőgépekkel is, az már sokkal szimpatikusabb volt, el is töltöttem velük néhány vidám, izgalmas órát. Annak ellenére, hogy sikerült a fizetésem ismét kicsit feljebb tornászni, mégiscsak visszatértem a pókerhez - úgy tűnik ez a játék ami igazán nekem való. Különféle termekkel próbálkoztam, egészen meghökkentően jó kezdő bónuszokat osztanak a termek, így a sok játék jócskán meghozta a gyümölcsét: összeszedtem egy fél havi fizetésem extrába. Arról nem is beszélve, hogy remekül szórakoztam. Összességében csak pozitívat tudok mondani az ilyen játékokról.

A bejegyzés trackback címe:

https://megintjatszom.blog.hu/api/trackback/id/tr264799827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása