Ezmiez?

Rövidebb - hosszabb Flash szösszenetek tesztje, amelyek pont megfelelnek arra az időtartamra amikor nem tudsz mit csinálni 5 - 10 percig. Ha játékot ajánlanál, azt megteheted a watzak kukac gmail.com címen, és még jól meg is köszönöm. :)

Kommentek

  • Jane Smith: Rohadt jó játék. De elég komoly, kezdőknek nem ajánlom... (2011.04.11. 09:35) GemCraft Labyrinth
  • Ernő88: Na szia! Kiteszlek linknek máris, és írtam egy bővebb E-mailt neked ;) Majd olvasd el... (2011.03.10. 09:17) Doom - Flatten Horizon

Címkék

Mission in Space: Lost Colony

2012.01.30. 12:01 | Calebros | Szólj hozzá!

Címkék: stratégia szerepjáték sci fi komplex

Flashjáték kategóriában szerencsére néhanapján komplexebb remekművek is meg tudnak jelenni, hiába van elárasztva a piac(?) minőségtelenebbnél minőségtelenebb tetris és bubble shooter klónokkal. Néhány ember még ebben a fejlett civilizációban is szeretné megtornáztatni az agysejtjeit, és taktikai képességeit is megcsillogtatná. Ha te is közéjük tartozol, lehet örülni, mert itt a Mission in Space.

Én speciel már az UFO: Enemy unknown óta mániákusan vetem magam bele a hasonló játékokba, ahol a hosszas küldetések közti fejlesztgetés ugyanannyi szerepet kap, mint a harctéren bizonyított talpraesettség. Szerencsére ez a játék is rendelkezik mindennel ami kell, az öt katonából álló csapat minden tagja erősen specializált, fejleszthető, és igazi csapatjátékos. A játék körökre osztott, derék tengerészgyalogosaink után az agyatlan űrlény horda cselekszik, jobb esetben nem tép szét, majd újra mi jövünk. A küldetések céljai egyszerűek, viszont eljutni a célig a legtöbb esetben nem az.

A csapat a következő arcokból áll:

  • A felderítő gyors, hatékonyan fogja a nyálát csorgató idegen horda orra előtt becsapni a páncélajtókat (ha odaér. Ha nem, akkor sincs sokáig gond, mivel a következő körben vele már nem kell foglalkozni :) )
  • A specialista a "lustaság fél egészség" mottó alapján leül a folyosón és az automata géppuskája lelődözi a rémségeket, mielőtt azok közel érnének a csapatunkhoz. Kivétel ha nincs lőszere, mert akkor úgy jár, mint a vörös ruhás tisztek az Enterprise űrhajón. Szerencsére fejlesztések után javul a fogyasztása.
  • A tábornok (igazi jó katonai szellemben) folyamatosan üvöltözik a többiekkel, akik ettől jobban teljesítenek. Valósághűen szimulálja a játék a katonai hierarchiát, mivel ez tényleg működik.
  • Az orvos gyógyít, (De persze egyértelműen mindig ő hal meg először) emellett felgyorsíthatja a többieket, illetve rövidtávú páncélzatot is kioszthat nekik.
  • A Techie pedig valószínűleg egész fiatalkorában a konyhai bombagyárlexikont bújhatta, mivel minden ruhadarabja tele van robbanószerekkel. Hatékonyan alá tudja aknázni a folyosókat, emellett szinte minden nyomógombot neki kell megszerelnie, emiatt érdemes életben tartani a küldetés végéig.

Minden karakter fejleszthető. Minden küldetésért jár valamilyen színű érem, ha például mindenkinek megmarad az eredeti számú végtagmennyisége, azért már egész jó adag tapasztalattal honorál minket a rendszer. A katonák az ezek után járó pontokból fejleszthetőek. Mivel csak egy adag pont van öt embernek, érdemes hosszan elgondolkodni azon, mire fogjuk kidobálni őket. Mivel minden képesség hatékony, és kisegíthet a szorult helyzetekben, emiatt úgyis 15-20 percekig fogsz azon agyalni, mit vegyél meg (legalábbis nálam ez volt a helyzet), majd megbánod és resetelés után jöhet az újraválasztás. Kár hogy az életben ez nem így működik :P

Link: Mission in Space: Lost Colony

A bejegyzés trackback címe:

https://megintjatszom.blog.hu/api/trackback/id/tr393976610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.