Ezmiez?

Rövidebb - hosszabb Flash szösszenetek tesztje, amelyek pont megfelelnek arra az időtartamra amikor nem tudsz mit csinálni 5 - 10 percig. Ha játékot ajánlanál, azt megteheted a watzak kukac gmail.com címen, és még jól meg is köszönöm. :)

Kommentek

  • Jane Smith: Rohadt jó játék. De elég komoly, kezdőknek nem ajánlom... (2011.04.11. 09:35) GemCraft Labyrinth
  • Ernő88: Na szia! Kiteszlek linknek máris, és írtam egy bővebb E-mailt neked ;) Majd olvasd el... (2011.03.10. 09:17) Doom - Flatten Horizon

Címkék

Kingdom Rush

2012.01.25. 12:11 | Calebros | Szólj hozzá!

Címkék: aranyos stratégia viking lovag komplex defense tower

Egy újabb tower defense típusú játékhoz volt szerencsém a napokban. Ez a stílus tipikusan csak flashjáték köntösben tetszik, annó egy warcraft 3 bonus pályán találkoztam vele, ott csak az újdonság ereje vett rá hogy végigcsináljam. Azonban netes játéknak tökéletes. Ezt bizonyítja a Gemcraft sorozat is, ami még mindig az egyik legjátszottabb flashjáték a nagyobb releváns oldalakon. A tower defense játékok lényege röviden: meg kell állítani a hullámokban érkező ellenfeleket úgy, hogy a kacskaringós útjukat (amiről egyikük sem térne le természetesen, pedig ezzel a hadicsellel világokat igázhatnának a porba) körbe kell venni különböző tulajdonságú tornyokkal, amik majd szétlőnek mindenkit aki mozog. A Kingdom Rush is ilyen, hihetetlen aranyos és szép grafikával, és kiegyensúlyozott játékmenettel. Igen, ez nem vért izzasztóan nehéz, mint egyesek.

Tornyokból négy féle áll a rendelkezésünkre, mindegyik hosszas fejlesztési procedúra után két irányba tovább is fejleszthető:

  • Az íjászok gyorsan lőnek egyetlen célpontra, a levegőbe is
  • A barakkból kiözönlő katonák elállják az ellenfelek útját (kivéve akik repülnek mert azok pont lesz@rják őket)
  • A varázstoronyban élő magányos forever alone varázsló hobbiból mindenkire lövöldöz lassabban és nagyobbat mint az íjászok, levegőbe is nyilván
  • A törpék pedig Bertát a mozsárágyút működtetik, aki területre hatóan robbantja cafatokra a nem repülő ellenfeleket. (Tényleg Berta, ez kiderül mihelyt parabolaantennás célzórendszert szerelnek rá a szakállas pajtások)

Minden torony negyedik fejlesztésénél választanunk kell, merre akarjuk specializálni őket. A barakkból például csinálhatunk lovagi kastélyt, a lovagok hatalmas páncélzattal iszonyat ellenállóak lesznek. A barbártanyáról ezzel ellentétben őrjöngő sebeikkel nem törődő kétkezes baltás pszichopata állatokat engedhetünk az ellenfél útjába, akik majd csonkolják a végtagokat (nagyot sebeznek, de hamar el is hullanak).

Emellett két fejlesztés / varázslat / extra is rendelkezésre áll: A tűzeső, ami ritkán vethető be, de olyankor letarol jó sok ellenfelet, és az erősítés ami kitesz két parasztot az őrjöngő ork horda útjába, akik hősiesen meg is halnak mert gyengék. És az első fejlesztésig még éheztetik is őket ráadásul.

Ellenfelekből, mint a fenti ábra is mutatja, sok van, mindegyik speciálisan viselkedik, emiatt a jó védelem felépítéséhez észre van szükség. És fejlesztésekre. Minél jobban teljesítünk egy pályát, annál több csillaggal (1-3 db) jutalmaz minket a rendszer, amiket a tornyok és a 2 speciális képesség fejlesztésére költhetünk. A fejlesztett erősítés pedig tápos, miután pl kapnak ebédet, majd fegyvert egy-egy upgrade után.

Emellett bizonyos pályákon még elfeledett civilizációk, esetleg a nagyláb is segíthet nekünk. Szükség is lesz rájuk...

Link: kingdom rush

A bejegyzés trackback címe:

https://megintjatszom.blog.hu/api/trackback/id/tr883756875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.